Hvad har verden brug for og hvordan bliver I verdens bedste til det?
Hvor skal jeres organisationen hen? Hvad er det, I er gode til – og hvilken historie vil I fortælle?
- Hvordan styres kreative processer så ideerne vokser og kommer steder hen som man ikke havde forestillet sig?
- Hvordan styres kreative processer så de kommer I mål og ikke ender I personlige konflikter?
- Hvad er jeres kærneydelse og hvordan får alle medarbejdere ejerskab overfor den ydelse?
- Hvornår og hvordan bliver gode beslutninger truffet?
Processen kan forløbe sådan her:
- Vi mødes og taler sammen om, hvad jeres behov er.
- Hvad er formålet kombineret med den tid, I har valgt skal bruges på det?
- Hvad vil I gerne stå med når dagen er forbi?
- Så går jeg hjem og finder ud af rammerne for processen og laver en drejebog. Her beskrives hvad der skal ske, hvordan rammerne skal være, og hvad prisen skal være.
- Selve dagen oprinder. Her tager jeg styring på rammerne, og I arbejder aktivt via procesopgaver og kommer frem til målet.
- Via inputs fra dagen lægger vi sammen strategien for fremtiden.